poniedziałek, 22 lipca 2013

Info

Sooo... miałam dodać dzisiaj, mimo że nie było moich upragnionych 7 komentarzy, ale dla (jak wspomniane we wcześniejszej notce) : Alice Jean i Cichusiaaa®, które dają mi przecudowne komentarze, od których mam łzy w oczach, które zwykle ( dobra, zawsze ) lądują na mojej koszulce.
Dla takich osób i nieważne, że są to dwie warto pisać
Więc dziękuje, mimo że jak myślę nie czyta tego dużo osób nie będę wymagała ilości komentarzy, ale miło by było bo takie jak tych dziewczyn, których nie znam, a jednak je kocham <3 bardzo motywują mnie do pisania tych rozdziałów.
Do moich ulubionych komentarzy dodaje jeszcze ten od Kornelii Banek, który zobaczyłam przed sekundą,
który jeszcze bardzie wzmógł strumień wody z moich oczu

Koniec. Już nie zanudzam
:P

A i jeszcze jak wam się podoba video do BEST SONG EVER?
Ja powiem tylko, że ZAJEBIOZA !!

2 komentarze:

  1. Ty się najpierw zastanów, za co dziękujesz. To MY powinniśmy ci dziękować, za to, że piszesz tą wspaniałą historię. Zastanawiałaś się kiedyś nad napisaniem książki? Trafiłaby na listę bestcrelelrów (nie wiem, jak to się piszeXD)i pobiłabyś harriego portiera i zmerzcha :>. A ja przeczytałabym ją pierwsza :>. Boże, to jest takie zajebiste, że... Że... Brakło mi słów. Tyle.
    Kto się ze mną zgodzi?
    A co do BEST SONG EVER mam takie samo zdanie.
    WSZYSTKIE DIRECTIONER TO JEDNA RODZINA :]
    WENY ŻYCZĘ!!!!!!!!!!!!!!!

    ~Gigi (była Alice Jean)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gigi ma rację. To MY powinnyśmy TOBIE dziękować <3
    Gdybyś napisała książkę kupiłabym ją bez zastanowienia :D
    Masz wielki talent i nie zmarnuj tego Kicia. Jesteś wspaniałą dziewczyną.
    Osoby które tego nie czytają to tracą bardzo wiele. Coś czego nie da się opisać żadnymi słowami <3

    OdpowiedzUsuń