piątek, 2 sierpnia 2013

Nowy blog + wielkie dzięki :)

1. Jak już każdy sie zapewne po tytule zorientował stworzyłam nowego bloga.
To również będzie opowiadanie tylko trochę (trochę bardzo) inne niż to które obecnie czytacie.
Nowa historia będzie, a w zasadzie już jest w mojej głowie od jakiegoś czasu, dlatego mimo takiej jednej
Lu naX która pewnie jak zwykle będzie mi mówiła że nie skończyłam tego bloga i biorę się za następny i pewnie w ogóle zostawie tego i go nie skończe tak jak było z dwoma poprzednimi, to raz kozie śmierć.
Najwyżej przegram zakład o którym właśnie jej przypominam bo zapomniała :P
Tak więc zapraszam na One Answer i proszę żebyście najpierw zerknęły na wstęp.
Liam i Abigail czekają na was :)

One Answer

2. wielkie dzięki za te pozytywne komentarze, które po sobie zostawiacie. jest mi bardzo miło czytać taki rzeczy, które motywują do dalszej pracy.
każdemu czytelnikowi, a przede wszystkim osobą które zostawiają po sobie ślady wysyłam buziaczki:)
dziewczynom które są ze mną od samego początku jaszcze raz bardzo dziękuję i wow... nie sądziłam, że serio tyle osób będzie czytać te bazgroły
<3

Soreczki, że na razie nie dodałam rozdziału, ale mam dopiero połowę :c
postaram się dodać jeszcze dzisiaj ale może troszkę później bo jest przed trzecią i troszeczkę po Prologu do opowiadania podanego wyżej nie myślę.
dziękuję za uwagę
<3

4 komentarze:

  1. Z pewnością przeczytam nowe opowiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radziłabym zmienić szablon, gdyż ten cholernie razi w oczy i nie widać co jest napisane (na tym blogu, który stworzyłaś) ;d

      Usuń
    2. ok.... już nad tym myślę :)

      Usuń